OPFRISBIJEENKOMSTEN

Tijdens het volgen van de 8 weekse mindfulnesstraining lukt regelmatig mediteren best aardig. Maar als de training is afgelopen kan het lastig zijn om de beoefening vast te houden. Dan is samen de mindfulness oefeningen doen misschien iets voor jou.

Deze bijeenkomsten kun je zien als verdieping of onderhoud van de eigen mindfulness beoefening. 

Mindfulness oefeningen en vriendelijke open aandacht helpen je om tot rust te komen, zowel fysiek als mentaal.

Ben je nieuwsgierig naar mindfulness of wil je je eigen beoefening opfrissen?

 

Deze mindfulness bijeenkomsten zijn er om samen te oefenen in een groep en om de verbinding met mindfulness vast te houden of te versterken.

 

Op deze opfrisbijeenkomsten wordt zit-meditatie afgewisseld met lichaamsgerichte bewegingsoefeningen (loopmeditatie, mindful movements) of een andere begeleide meditatie.

 

Praktisch

Zorg dat je zo'n 10 minuten van tevoren aanwezig bent zodat je in alle rust kunt aankomen. Draag gemakkelijk zittende kleding  Kussentjes zijn aanwezig, maar je kunt uiteraard ook jouw eigen kussentje meebrengen. Bij binnenkomst staat de thee klaar.

Aandacht-voor.nl

Locatie: 

Nieuwlandsedreef 199

3824 WZ Amersfoort

 

Categorie 1 Mindfulnesstrainer aangesloten bij de VMBN

  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook Social Icon

Aandacht-voor biedt jou de mogelijkheid bewustzijn te ontwikkelen en de voordelen hiervan te ontdekken.